parcham اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملی و امنیّت ملی
لیست اخبار صفحه :476
من واکسن می زنم

من واکسن می زنم

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با راه اندازی پویش «من واکسن میزنم» مردم را به استقبال از تزریق واکسن کرونا دعوت کرد.

آغاز واکسیناسیون 17  ساله ها در استان

آغاز واکسیناسیون 17  ساله ها در استان

مدیر گروه مبارزه با بیماری های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: حداقل سن ثبت ‌نام برای تزریق واکسن در استان، کاهش یافت و از امروز واکسیناسیون 17 ساله ها در استان آغاز می شود.

باید و نبایدهای تغذیه برای مبتلایان کرونا

باید و نبایدهای تغذیه برای مبتلایان کرونا

مدیرگروه بهبود تغذیه معاونت بهداشتی خراسان شمالی گفت: نیازهای تغذیه ای بیمار کرونایی با دیگر افراد متفاوت است بنابراین مبتلایان کرونا برای بهبودی هر چه سریع تر باید به تغذیه خود در این دوران توجه داشته باشند.

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید